Topo Centras
„Topo centras“ yra vienas žinomiausių buitinės technikos, elektronikos ir kitų prekių parduotuvių tinklų Lietuvoje, tačiau ne visų klientų patirtis apsiperkant šioje įmonėje yra teigiama. Remdamiesi atsiliepimais iš portalo rekvizitai.vz.lt, apžvelgsime dažniausiai minimus klientų nusiskundimus bei jų pagrindines priežastis.
Kas paskatino mane parašyti apie „Topo Centro“ labai prastą aptarnavimo kokybę ir veiklą? Ogi tai, kad pats tiesiogiai su tuo susidūriau: prekės negavau, o pinigų grąžinimas vilkinamas. Perskaičius atsiliepimus apie „Topo grupę“, susidariau įspūdį, kad tai yra įprasta „Topo Centro“ verslo praktika. Palikite savo atsiliepimą apie patirtį „Topo Centro“ interneto ar fizinėje parduotuvėje. Galbūt jūs likote viskuo patenkinti?
„Topo centras“: klientų atsiliepimai
1. Nepatenkinama aptarnavimo kokybė
Daugelis klientų skundžiasi neprofesionaliu darbuotojų elgesiu tiek fizinėse parduotuvėse, tiek aptarnaujant internetu. Pirkėjai praneša apie darbuotojų nenorą suteikti išsamią informaciją apie produktus, o kai kuriais atvejais – net apie abejingą ar nepagarbų elgesį.
2. Garantinio aptarnavimo problemos
Garantinis aptarnavimas yra viena didžiausių nusiskundimų sričių. Klientai pastebi, kad įmonė neretai vilkina garantinio aptarnavimo procesus, o kai kuriais atvejais atsisako spręsti problemas. Pirkėjai dažnai jaučiasi palikti be jokios pagalbos ar aiškios komunikacijos.
3. Defektuoti produktai ir sudėtinga grąžinimo tvarka
Kitas dažnai minimas aspektas – brokuoti ar nekokybiški produktai. Pirkėjai teigia, kad jų bandymai grąžinti prekes ar pakeisti jas kitomis susiduria su daugybe biurokratinių kliūčių. Kai kurie klientai teigia, kad užuot priėmę prekes atgal, darbuotojai ieško preteksto atsisakyti jų grąžinimo.
4. Neefektyvus komunikavimas internetu
Tie, kurie naudojasi internetine parduotuve, skundžiasi, kad užsakymai dažnai vėluoja, o informacija apie užsakymų būseną yra neaiški. Klientų aptarnavimo internetu kokybė taip pat sulaukia daug kritikos – atsakymų kartais tenka laukti labai ilgai arba jų visai nesulaukiama.
5. Kainų ir akcijų klaidinimas
Klientai mini ir atvejus, kai reklamuojamos akcijos ar nuolaidos nėra taikomos taip, kaip nurodyta. Vieni susidūrė su netikslia informacija apie kainas, kiti – su apgaulingais pasiūlymais, kurie galioja tik tam tikroms prekėms, nors reklamoje tai nebuvo aiškiai pažymėta.
Ar įmonė reaguoja į kritiką?
Nors „Topo centras“ deklaruoja siekį būti vienu iš klientų pasitikėjimo lyderių, atsiliepimai rodo, kad įmonė dažnai ignoruoja kritiką arba atsako formaliai, be aiškių veiksmų problemoms spręsti. Klientai norėtų matyti aktyvesnį reakcijos į klientų skundus procesą ir realius pokyčius, kurie pagerintų jų patirtį.
Kaip vengti nemalonių situacijų?
Prieš apsipirkdami „Topo centre“, klientai turėtų atkreipti dėmesį į kitų pirkėjų patirtis, ypač susijusias su garantiniu aptarnavimu ir prekių grąžinimu. Be to, rekomenduojama iš anksto išsiaiškinti parduotuvės grąžinimo politiką, garantijos sąlygas ir perkant internetu stebėti visą užsakymo procesą.
Palikite savo atsiliepimą apie patirtį „Topo Centro“ interneto ar fizinėje parduotuvėje. Galbūt jūs likote viskuo patenkinti? O aš savo nuomonę jau išsakiau.

Daugiau straipsnių skaitykite čia: Tiktoker. Sekite mus TikTok ir Facebook.

Kai kurios prekės brangiau negu kitur ir lizingas brangesnis kai kitur be pabrangimo kai pvz. JBL ultimate biteje kainuoja 949eur